sofiastraining.blogg.se

Träning, kost och fitnessmode.

Välkomma!

Publicerad 2012-10-06 11:33:02 i Allmänt,

Den här bloggen är lika mycket till för mig som för er som läser.
Jag vill med denna blogg motivera och inspirera läsare men också mig själv. När det är en dålig dag och man inte vill träna, det kanske regnar och är kallt och man vill absolut inte dra iväg och träna. Då hade jag tänkt att vem som helst kan gå in här och kolla på lite bilder, läsa lite och tänka kan hon så kan väl jag? Och samma sak för mig: Kunde jag igår så kan jag väl idag?

Jag premumererar på en tidning som heter Runners World eftersom att löpning är det som jag håller på med mest, där brukar de tipsa om olika maträtter och även träningspass. Jag kommer att testa de som jag tycker varkar spännande och sedan skriva här vad jag tycker om dessa.
Jag kommer att skriva mycket om kost och fitnessmode utöver träningen och jag kommer också att lägga upp mycket bilder för att inspirera.

Jag hoppas att ni finner min blogg inspirerande och även lärorik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela